ציפוי מגן בטחון הגנה מרסס והדף

כאשר זכוכית מתנפצת כתוצאה מהדף, רסס הזכוכית שמתפזר לכל עבר עלול להיות קטלני לגוף האדם ומזיק לרכוש.

מחקירת פיגועים ואסונות הקשורים בפיצוץ והדף הוכח חד משמעית שלמעלה ל80% מהנפגעים בפיגועים נפצעים כתוצאה מפיזור של רסס משני הכולל לרוב זכוכית ועצמים שהועפו לכל עבר בעת הפיצוץ.

חלונות רגילים משאירים אתכם חשופים לסכנות מפגיעות הדף ופיצוץ.

ציפוי מגן בטחון מחזק את יכולת הזכוכית הקיימת לעמוד בפני לחצים ובמקרה על שבירה, מלכד את הרסיסים כך שהסיכוי לפציעת בני אדם מופחתת משמעותית.

בכדי לתת מענה הולם לסכנה הזאת ציפויי מגן בעובי 100-350 מיקרון יהפכו חלונות קיימים לחלונות בטחון וימזערו את הסכנה שבפיזור רסיסים בעת פיצוץ או הדף.

ברשותנו ידע ונסיון במיגון זכוכית כנגד רמות איום שונות, אנו מציעים ללקוחות להתעיץ עמנו לגבי עובי הציפוי ושיטת יישומו על גבי החלונות.

פרויקט מיגון בתי החולים בישראל

קבוצת מגן שמש מיגנה את מרבית חלונות בתי החולים בירושלים ובמרכז הארץ בציפוי “מגן בטחון” למניעת רסיסים המשולב בציפוי “מגן שמש” להתייעלות אנרגטית.

פרויקט אסטרטגי זה למיגון חלונות בתי החולים מפני תרחישי פיצוץ, הדף ורסס במרכז הארץ ובהמשך בבתי החולים בירושלים.
אושר ומומן ע”י משרד הבריאות, בהתאם למפרט הביטחוני של משרד הבטחון ופיקוד העורף.

הפרויקט למיגון של כ- 100,000 מ”ר של שמשות, לקחת כשנה וסייע למשרד הבריאות להיערך באופן מתאים לאיומים השונים ומאפשר לבתי החולים המשך פעילות בשעת חירום.

הפרויקט יכלל מיגון של 28 בתי חולים מתוכם 16 מוגנו על ידי קבוצת מגן שמש, ביניהם בתי החולים הגדולים והמרכזיים במרכז ובירושלים: אסף הרופא, איכילוב, וולפסון, הדסה עין כרם, הר הצופים ושערי צדק.

ציפוי מגן בטחון, העשוי משכבות פולימר שקוף ומותקן על גבי החלונות הקיימים, ימנע מרסיסי הזכוכית ושברי החלון לעוף לתוך המבנה ולפגוע בשוהים בחדר, בתרחיש של פיצוץ, הדף או רסס שעלולים להיגרם בסיטואציה של נפילית טילים או רקטות, פיגוע ואף רעידת אדמה.

כחלק מהפרויקט ולאחר בחינת נתונים שהוצגו על ידינו מפרויקטים דומים שביצעה החברה בעבר בארץ ובחו”ל, משרד הבריאות החליט על מהלך של שילוב הפתרון הבטחוני והפתרון להתייעלות אנרגטית, שיוביל להחזר מהיר של ההשקעה ולכן למעט החלונות הפונים לחזית הצפונית, ימוגנו מרבית החלונות בציפוי מגן בטחון משולב ציפוי מגן שמש שדוחה 80% מאנרגיית החום ומפחית עד 7 מעלות ובכך מקטין את הוצאות החשמל על קירור ומיזוג בעשרות אחוזים.

 זהו אינו הפרויקט הראשון שהחברה מבצעת עם משרד הבריאות: בין השנים 2006-2008, בתקופת מלחמת לבנון השנייה ומבצע עופרת יצוקה, נבחרנו ע”י משרד הבריאות למגן את בתי החולים סורוקה וברזילי, זאת במקביל לביצוע פרויקטים דומים בגזרת עוטף עזה.

לפרטים נוספים


     

    מאשר קבלת ניוזלטר

    ציפויי זכוכית ושרותים נוספים

    ציפוי מגן שמש לחלונות

    משרדים ומבנים מסחריים

    ציפוי חלונות נגד שמש

    ציפוי מגן בטחון

    בטיחות מזכוכית

    ציפוי מראות וזכוכית לבטיחות

    ציפוי מגן דקו

    מיתוג זכוכית

    ציפוי בעיצוב אישי

    הגנה מקרינה

    ציפויים למניעת האזנות וזליגת RF

    הגנה מהאזנות

    infeel – ציפויים לעיצוב פנים

    ציפויים למיתוג

    ציפוי אינפיל מודפס