ציפוי מגן דקו ציפויים מודפסים

הדפסות ועיצובים אישיים Endless possibilities
עד כמה העיצוב שלכם ייחודי?
מי אמר שסביבת העבודה חייבת להיות סטנדרטית ומשעממת? באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים שקיימים היום אפשר להפוך כל עמדה וכל חלל במשרד למקום מרגש, שיגרום לעובדים שלכם לחייך בכל בוקר ויגרום ללקוחות לשמוח שבחרו בכם.

צפויים מדפסים לעיצוב

ציפוי בעיצוב אישי

אנחנו בטוחים שכבר השקעתם לא מעט כסף בעיצוב המשרדים ואין לכם עניין בהוצאות גבוהות נוספות, לכן בדיוק בשביל זה כדאי לכם להכיר את הפתרונות הקיימים שמאפשרים לעשות שינוי משמעותי במראה של סביבת העבודה בעלויות נמוכות יחסית.

ישנם עסקים שתחום הפעילות שלהם מבוסס על מקוריות וחדשנות, כמו משרדי פרסום, משרדי הפקות, משרדי אדריכלות ועוד. מה אתם כלקוחות הייתם מצפים לראות במשרד כזה? סביר להניח שתחפשו אמירה, יצירתיות, משהו חדש ושונה מכל השאר, נכון?

בעל העסק יכול להביע גם את התכונות המקצועיות שלו דרך עיצוב – אם בצבעים, ריהוט, חלוקת החלל, אלמנטים, צורות ועוד. איך יוצרים את זה ואיך מביעים את עולם התוכן המקצועי בין קירות? אחת השיטות החדשניות שנכנסות יותר ויותר לתודעה היא באמצעות ציפוי בעיצוב אישי. מדובר בטרנד חדש שכבר הצליח לכבוש את מעצבי הפנים והאדריכלים בארץ ובעולם, המאפשר לעצב חלל באופן ייחודי, קל ומהיר, הניתן לשינוי וגיוון בכל רגע נתון.

הציפוי מתאים לזכוכיות, חלונות, מחיצות, קירות, ריהוט ומשטחים שונים, הוא מוצמד בקלות ויכול להפוך את מראה החלל תוך שעות ספורות, בלי שינויים קיצוניים. מאחר ואנו יודעים כי מה שנכון לכם כעת, לא בהכרח יתאים לכם בעוד מספר שנים, אנחנו מדגישים את היתרון הגדול של פתרונות הציפוי – הם ניתנים להסרה בקלות, כך שגם אם תרצו לשנות את העיצוב או להוסיף אלמנטים חדשים, תוכלו לשנות זאת ללא מאמץ מיותר, ללא החלפת התשתית הקיימת וללא עלויות גבוהות במיוחד.

ניקח לדוגמא את חדר הישיבות שמהווה את לב הפעילות שלכם – שם אתם מעלים רעיונות חדשים, יוצרים את הבאז למוצר הבא או נפגשים בו עם לקוחות פוטנציאליים. סביר להניח כי חדר הישיבות ניצב במרכז החלל ועטוף בזכוכיות שקופות. למה שלא תהפכו אותו לאי ממוצב שיעביר את המסרים השיווקיים שלכם או האופי העסקי שלכם? תכניסו אליו את הרעיונות הייחודיים שלכם ודרך הדפסה על ציפוי תוכלו להביע בו עולם ומלואו. גם דלתות החדרים או מחיצות ה-Open Space של כל אחד מהעובדים שלכם יכולים להיות מותאמים אישית לצבעי המותג, לאופי העבודה או הפעילות. פשוט תנו לדמיון להוביל אתכם!

דוגמא נוספת היא קליניקות לקוסמטיקה, חדרי ספא או עסקים לרפואה משלימה – עיצוב באמצעות ציפויי קיר בשילוב צמחים, ריהוט ומוסיקה מתאימה יכול להעניק ללקוחות תחושה שהם נמצאים על אי מפנק ולא בקליניקה לבנה וצחורה. למה שלא תכניסו אותם לעומק החוויה גם מבחינה חזותית?

כך תשדרגו את מראה המשרד שלכם בקלות:

  • עיצוב קירות באמצעות ציפויים מעוצבים
  • עיצוב אישי למחיצות וזכוכיות עם ציפויים מודפסים
  • עיצוב מחיצות באמצעות חיתוכי פלוטר
  • מוצרי מגן דקו מגוונים לעיצוב

לסיכום, תחום הציפויים הדקורטיביים מפתיע, מתרחב, מציע אין סוף אפשרויות לעיצוב מקורי וחדשני והוא כאן כדי להישאר ולצמוח. מעבר לכך ניתן לחשוב על כל עיצוב שרוצים ולהביא אותו לידי הדפסה על ציפוי, כך שהאפשרויות הן באמת בלתי מוגבלות. אנו ב-SunShield Group מזמינים אתכם להכיר את כל הדרכים להתחדשות.

לפרטים נוספים


     

    מאשר קבלת ניוזלטר

    ציפויי זכוכית ושרותים נוספים

    ציפוי מגן שמש לחלונות

    משרדים ומבנים מסחריים

    ציפוי חלונות נגד שמש

    ציפוי מגן בטחון

    בטיחות מזכוכית

    ציפוי מראות וזכוכית לבטיחות

    ציפוי מגן דקו

    ציפוי חלבי

    ציפוי אסיד לפרטיות

    ציפוי מגן דקו

    ציפויי לוח מחיק לקירות ולחלונות

    ציפוי לוח מחיק

    הגנה מקרינה

    ציפויים למניעת האזנות וזליגת RF

    הגנה מהאזנות