ציפוי חלונות לדירות ובתים

זכוכית רגילה מעבירה כמעט במלואה את עוצמת השמש ולכן מבחינת בידוד חלון הוא לעיתים כמו “חור” בקיר, המאפשר חדירת חום מעיק, קרינה מזיקה ואור חזק.

המצב הזה עשוי לגרום לבני הבית להרגיש אי נוחות ולמערכות המיזוג לעבוד שעות נוספות.

ציפויים לחלונות

ציפויים לחלונות המותקנים על חלונות הבית יוצרים “מגן שמש” שקוף המאפשר ראייה ברורה ונעימה כלפי חוץ, תוך עצירה של עד 80% מאנרגיית החום ולכן הבית הופך להיות מקום שבו נעים יותר לשהות בו הן מבחינת ויסות הטמפרטורה וחסכון בהוצאות צריכת מזגנים והן מבחינת הפחתת סנוור, בוהק וקרינה.

לעיתים עוצמת השמש כה חזקה עד שאנשים מעדיפים להגיף את תריסי הבית בשעות מסוימות של היום מפאת החום הכבד והסנוור שנגרמים, ציפוי חלונות “מגן שמש” יפתור את המצב ויאפשר להמשיך ולצפות החוצה מבלי “להתבשל” בשמש.

ישנם עשרות דגמים של ציפויים לחלונות עם גוונים עדינים ואלגנטיים המתאימים להתקנה בבתים פרטיים ועל פי טעמו האישי של הלקוח, כל הציפויים שלנו לחלונות דוחים בין 35%-80% מאנרגיית החום.

  • ציפוי חלונות נגד קרינה ודהייה
    הקרינה האולטרה סגולה של השמש חודרת מבעד לזכוכית רגילה, מסוכנת לעור ומקדמת קטרקט ומחלות עיניים אחרות, ציפוי סולארי מפחית 99% מהקרינה האולטרה סגולה הגורמת לסרטן עור ולדהייה של פרטי בדים, שטיחים, ריהוט, פרקט וכו’
  • ציפוי חלונות לפרטיות: דגמים מסויימים של ציפויים לחלונות יוצרים רפלקציה ומקנים אפקט של ראי חד צדדי בשעות היום, מאפיין זה עשוי להתאים לחלונות של דירות  שבעליהן מעונינים להגביר את רמת הפרטיות בביתם

ציפוי לחלון הנו אמצעי ההצללה היחידי המאפשר לאור לחדור מבעד לחלון ומונע מקרני השמש לחמם את פנים המבנה , וכל זאת מבלי לחסום את הנוף !

לפרטים נוספים


     

    מאשר קבלת ניוזלטר

    ציפויי זכוכית ושרותים נוספים

    ציפוי מגן שמש לחלונות

    משרדים ומבנים מסחריים

    ציפוי חלונות נגד שמש

    ציפוי מגן בטחון

    הגנה מפריצה

    מיגון חלונות 350 מיקרון

    ציפוי מגן דקו

    ציפוים לשמירה על פרטיות

    ציפוים לשמירה על פרטיות

    הגנה מקרינה

    ציפויים לחסימת קרינה על סגולה

    הגנה מדהייה

    infeel – ציפויים לעיצוב פנים

    ציפויי infeel

    ציפוי infeel